14.01.2011

Unde ?

Tot incerc sa fug de aici ,
De ieri tot fug mereu ,
Pana maine imi este greu
Pana plec de aici .

Ma tot gandesc la ieri ,
La ziua de maine tot sper ,
Dar respir al prezentului aer ,
Ca toti ceilalti fraieri .

Am ajuns din nou aici ,
Am fugit de maine ,
Ieri sa umplut de manie
Si ma adus aici .

In spate ma inteapa un trident ,
Cineva cu corp rosu si strident
Se pare ca a trecut din nou
Acel om cu cap de bou .

A trecut pe aici si ieri
Poate va venii si maine ,
"-Maine nu vine!" mi-a zis ieri
"-Ieri nu se intoare!" mi-a zis maine .

Am incercat sa fug undeva ,
Undeva m-a asteptat altcineva ,
Statea acolo de candva ,
Si a spus ca este altcareva .

Altcareva de undeva mi-a spus
"Te caut si maine"
"Maine nu mai vine"
"Si mi-a raspus ca bine ,
Si in final "la revede" i-am spus .

Degeaba incerc sa fug
Acolo nu mai am cum sa ajung
Am pierdut ultimul metrou
Din cauza unuia cu cap de bou .

Asa ca voi sta aici si merci ,
Ieri ma bantuie
Maine ma huiduie ,
Macar prezentul este cu mine aici .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu