13.01.2011

Ego lo mania

Eu : Buna ziua
El : Cu ce va pot ajuta ?
Eu : Aveti un bilet pana undeva ?
El : Nu am bilete decat ziua

Eu : Cand este ziua ?
El : Candva
Eu : Cu biletul undeva ?
El : Da , da numai ziua

Eu : Ziua , de la noua la patru ?
El : Da , da numai fara cadru
Eu : Nu-i nimic , nu am nevoie de geam
El : Dar imi pare rau ca nu va certam .

Eu : Nu-i nimic , este noapte .
El : Vreti si o punga poate ?
Eu : Nu , merci , coboara ingerii .
El : Aici de fata cu ochii lumii ?

Eu : Nu-i nimic , sunt obisnuit .
El : Sa fiti observat ?
Eu : Sa fiu obsedat .
De un inger parasit .

El : Dar de ce nu va-ti intristat ?
Eu : Ca sunt sarac .
El : De cate ori va-ti separat ?
Eu : Eu in permanenta am fost sarac .

El : Ingerul cand coboara ?
Eu : Doar cand o sa aibe o scara rulanta
El : Si asta cand se va intampla ?
Eu : Doar cand vine ziua .

El : Ziua ? de la noua la patru ?
Eu : Da , dar fara cadru .
El : Pai si nevoia de sticla ?
Eu : Nu-i nimic , nu-i ranita .

El : Va pot da o recomandare ?
Eu : Cat timp este cu un foc mare .
El : Pai avem reducere la ieri .
Eu : Nu multumesc , mai am cateva seri .

El : Atunci puteti pleca spre usa.
Eu : Multumesc de biletul meu de zi .
El : O sa il primiti candva , dupa ce inchideti usa
Eu : Va urez o zi buna azi .

Eu : La revedere .
El : La revedere .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu