18.01.2011

Timpul nu are timp

Nu se poate , am intarziat
Am pierdut timp iarasi ,
Spre magazin am plecat
Megazinul de langa rusi.

La casa , imbracat in pimp ,
Chiar el , Domnul timp.
Eu : Buna ziua !
Timpul : Buna ziua !

Eu : Timp aveti ?
Timpul : Doar maine daca vreti.
Eu : Deci maine aveti.
Timpul : N-avem , timpul vi-l pierde-ti.

Eu : Va intrebam daca maine aveti timp
Timpul : Regret , maine muncesc .
Eu : Nu domne , eu vreau sa rezerv timp .
Timpul : Doar maine puteti rezerva caci muncesc .

Eu : Pai ati spus ca maine nu aveti .
Timpul : Maine avem timp .
Eu : Bine , o sambata libera aveti ?
Timpul : Regret eu nu am timp .

Eu : Nu dumneavoastra , in stoc .
Timpul : In stoc ?
Regret noi folosim clepsidre
Eu : Cred ca am nevoie de cateva repere .

Timpul : Duceti-va vizavi la rusi .
Eu : Sa ma duc la rusi ?
Timpul : Da , ei sunt plini de repercusiuni
Eu : Au ceva si pentru nebuni ?

Eu : Domne as vrea sa comand o sambata libera .
Timpul : Daca veniti maine , puteti comanda
Eu : De ce nu pot acuma , cine va fura ?
Timpul : Pai astazi avem zi libera .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu