05.01.2011

Teddy

Micut facut gramada ,
De plus si blanita moale ,
In urechiuse putina vata ,
Si caputu-i greu si-o ia la vale .

Ochisori de nasturi cusuti ,
Unu rosu si celalalt negru ,
O captuseala pe o parte pentru
A ma tine intreg , si miros , scuzati .

Singurel la mine-n coltisor ,
Parca imi curge si un ochisor ,
Cu piciorul pansat si niste vata ,
De la cerneala mai am pe spate o pata .

Burtica este alba , putin prafuita ,
Blanita este maro , tot prafuita ,
Prietenul meu cel mai bun , se va intoarce ,
Ea insasi mi-a spus sa fiu pe pace .

Ma asezat in graba aici in coltisor ,
Si-a facut bagajul usor , usor ,
A mutat si mobila si a plecat ,
Dar nu cred ca de mine a uitat .

Este o fata simpatica , cu ochii verzi ,
Mai era si un cantec , doar daca ii vezi ,
Dar am cam ramasa la "-Ochii verzi ".
Cred ca urma "-Niciodata sa nu ii crezi".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu