05.01.2011

Privirea ta

Sunt singur sub o patura ,
Fara nimeni sa-mi tie de caldura ,
Dar stiu ca tu esti undeva acolo ,
Putin mai departe de perete , dincolo .

Cate-o clipa simt ca te vad ,
Printre raze parca se intrevad ,
Ochii tai , dar m-am inselat ,
Erau doar stelele si-un avion camuflat .

Dar acum de dimineata , afara pe banca ,
Cand liliecii inca-atrana si mustele alearga ,
Privirea mea incet pe tine urca ,
Ca si cum ar da o fuga ,

Si acum cand sunt eu aproape de chipul tau ,
Te privesc direct in ochi si acum stiu sigur ,
Ca de acolo vine rasaritul peste pamanteni ,
Precum ingerii rasariteni .

Lumina-ti orbitoare , dar nu inchid ochii ,
Caci stiu daca clipesc , vei disparea ,
Clepsidrele trec , ne dau tarcoale licuricii ,
Iar luna , a noptii anunta venirea .

Tot din chipul tau se alimenteaza luna ,
Nesimtita , dar tot ea ne uneste
Si totusi , soapta ei ne urneste
Si ne vegheaza , buna .

Stelele te imita , soarele te copiaza ,
Eu te privesc si te doresc , a fi
A mea pentru totdeauna , si inca este amiaza ,
Dar tot vorbele tale tot cele mai bune vor fi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu