05.01.2011

Mecanica

Ce sa fie oare ?
Poate este cheia ce ma pune in miscare ,
O mana buna ce ma ghideaza , pare
Si nici macar nu ma doare .

O piulita ruginita scartaie la genunchi ,
Mai lipseste o vertebra din al meu trunchi ,
Si o coasta de otel din stanga si un surub ,
Si mai am pe spate ceva ce seamana cu un tub .

Mai scot putin fum prin tub ,
Din cap mai lipseste un surub ,
Am gasit vertebra din trunchi ,
Si coasta-i la un alt robot , a zis un unchi .

Ma ridic pe picioare ,
Ajutat de pistoane ,
Ma uit prin atelier ,
Si nu vad urma de cer .

Ma uit prin jur nu vad pe nimeni ,
Merg prin jur , dupa niste zgomot ,
Poate dau si eu de niste prieteni
Si unchiul mi-a zis ceva de un robot .

Dupa trusa de scule se ascundea
Un robotel mai mic cu un cap
O rochita ruginita si un chip drag
Si cu o cheita-n spate , era a mea .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu