05.01.2011

MINTE !

Ce vreau eu de la viata ,
Cusuta cu alba ata ,
Vreau de o vesnicie un prieten ,
Prieten asemanat cu Eden ,
Respect si dorinta ,
Si sa nu fie de nobila vita ,
Inteligent nu mai mult decat un om ,
Dar roditor ca un pom .
Ce vreau eu de la viata ,
Cusuta cu rosie ata ,
Vreau de o eternitate o fata ,
Fata , cadou de la soarta ,
Dorinta si oglinda ,
Si sa nu fie cu ingerii ruda ,
Ochii ei asemuiti cu stelele ,
Raspunsul dorintei mele .
Ce vreau eu de la viata ,
Cusuta cu verde ata ,
Vreau un meci de Poker ,
Si o bere, viata de rock-er ,
Oglinda si noroc ,
Un joc ca de boboc ,
Si sa nu fie impatimitor ,
Doar un joc de dor .
Ce vreau eu de la viata ,
Cusuta cu neagra ata ,
O linistita seara
Ca o poveste sa para
Dor si un pahar de vin ,
Si sa uit de al vietii chin ,
Un vin rosu, dulce ,
Ce acea liniste o aduce .
Nici acum nu stiu ,
Ce vreau sa fiu ,
Ce vreau eu de la viata?
Si am ramas fara ata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu