08.01.2011

Plimbare

Ce zi buna de plimbare ,
Prin parcul mare ,
Grijile sunt departe ,
Si banca mea este aproape .

De dimineata m-am trezit
Putin deodorant si o sapca ,
Cu haine aleatoriu pregatit ,
Am primit si un SMS parca .

Azinoapte am avut un vis ,
Un pitic , intr-o scara ma impins ,
Si mi-a spus o gluma despre doi ,
Un caine si doi copoi .

Nu mai stiu , caci am uitat ,
Am privit direct pe fereastra ,
Cu mandrie visul l-am tratat ,
Dar nu are sens sa-l fac povara .

Acum doua zile mi-ai zis "-Buna"
Colegul din spate mi-a zis"-E buna"
Eu ti-am zambit si-aveam cap patrat ,
Tu simplu m-ai sarutat .

Dupa care eu urmatoarea zi am zis ,
Ca a fost doar un vis .

Banca mea este aproape ,
Grijile-mi sunt departe ,
Parcul acesta este mare ,
Ce zi buna de plimbare .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu