05.01.2011

Niste factori

Ma bucur si eu de soare ,
Alturi de un pahar de bere ,
Imi dau tarcoale fluturii ,
Dar ca sa vezi apar si norii .

Ma linistesc si eu de o noapte ,
Doar eu o bere si foaia ,
Totu-i bine , toate ca toate ,
Dar acum apare si ploaia .

Ma delectez si eu cu un ziar ,
Citesc doua rubrici si o bere ,
Nu imi vine sa cred a pierdut bizar ,
Si de la curent mai apare o cadere .

Ma destind si eu in hamac ,
Ma intind si pe o masuta o bere ,
Dabea eram si eu putin buimac ,
*Pac* se rupe si ajung in cadere .

Am ajus sa ma uit la televizor
Da doamne sa nu mai vina urma de nor
Nu mai vreau nici-o cadere ,
Sa mai beau si eu o bere .

Dar am ramas fara bere ,
Cerul este plin de soare ,
Sunt mai infipt cu picioarele ,
Dar tot vreau o bere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu