08.01.2011

Sado

O camara inchisa ,
Cu gresie si faianta ,
Tu pe un pat cu gura deschisa ,
Si cu putin ruj pe fata .

Stai linistita nu-ti fac nimic ,
Nu mai conteaza sangele ce curge-n pic ,
Ai niste unghii frumoase puse pe tava ,
Ti-am pregatit si o sticluta cu otrava .

Ce abdomen frumos ai , perfect de sectionat ,
Sanul tau perfect cat o palma asteapta si el ,
Ca si venele si muschii sa fie detensionat ,
Dar tu soptesti mereu "-Nu este macel!".

Ai fluturasi in stomac , si niste ciocolata ,
Dar nu-i nimic , de la ficat nu ai pata ,
Vocea ta duioasa vine de la aceasta coarda
Si sternul tau frumos l-am scos cu o dalta .

Am vrut doar sa simt totul deodata ,
Dar uitete la mine macar odata ,
Nu am vrut decat sa iti simt inima cum bate ,
Si acuma este in mainile mele si uite cum moare .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu