05.01.2011

Iluzionistul

Unde sunt , pe unde am calcat ?
Oare de ce aici sunt inconjurat de pacat ?
Singur pe aceasta colina trista ,
Oare ea chiar exista ?

Pana acum am trait in minciuni ,
Riscul a fost pus pe promisiuni ,
Tot ce am frumos este amintit
Si prin lacrimi prea platit.

Toti trandafirii si nemilosii
Anii ce peste mine inca trec,
Saruturile ce inca se petrec
Iluzii , totate sunt doar iluzii.

Arcasi curajosi si spadasinii
Prietenii protective ai mei
Soarta potrivnica cu ei ,
Iluzii totate sunt doar iluzii .

Amintirile si spiritual scanteii
Speranta de viata si frumusete
Sageti cu mortala acuratete
Iluzii toate sunt doar iluzii.

Singuratate si sentimente
Simtiri si regrete , toate
Parca nu mai sunt asa de rele
Doar week-endurile sunt grele.

Cand cu ei si cu ea eram
Foarte bine ne simteam
Acuma o sa stau la tastatura
Resemnat in a mea scorbura .

Fireste ca nu voi sta
Cum sa-mi alung soarta ,
N-am cum sa nu traiesc trist
Din moment ce sunt iluzionist .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu