05.01.2011

Doar tu

Mai stai putin langa mine
Ma simt asa bine langa tine
Sufletului alinarea o gasesti
Si niciodata nu ma ranesti .

Esti al vietii miracol ,
In ochii tai vad acelas oracol .
Intr-un parc amandoi
Stam intinsi pe spate

Un zambet lin , inima-ti bate
Eu simt , si iti raspund cum stim doar noi
Un sarut , pe iarba imratisati
Simt cum ma iubesti , si eu te iubesc

La piept te tin stransa , si nu suntem incordati
Afara se lasa racoarea , cu a mea bluza te incalzesc
As face orice cu tine sa stau
Ingerii sa te atinga doreau

Dar aura-ti mai pura decat a lor
Dorinta a ramas doar in gandul lor .
In drum spre casa ma intristez
Si tu la fel de fericita , in brate ma strangi

Pe tine nu vreau sa te abandonez
Si imi spui “-Te iubesc” .
Eu nu iti raspund , in brate te tin
Dar tu sti ca ti-as fi raspuns

Sub ale mele lacrimi un “-te iubesc” am ascuns
In casa tu ai intrat si am simtit un Amin .
Asa sunt toate zilele
Bune , la final rele ,

Tu mintile mi le-ai luat
Cu al tau suflet impacat
Cum de mai ales ?
Cu diavolii si ingerii sunt certat

Cand tu mi te-ai aratat
Un arhanghel , cu aripi mari , ai inteles
Ce tip de infer mi-am construit
Toti m-au parasit

Tu ai ales sa stai si sa imi alini
Suferinta creata de acesti bufoni .
Eu eram un Diamon , fara scrupul
Ce si-a construit singur abisul

In care am trait atata timp ,
Intr-o cursa contra-timp
Insa doar tu ai spus ,”Stop!
Sa te vad cum suferi

Nu mai Suport
Si la o viata normal speri ".
Atunci , foc la aripi ti-ai dat
O fata de varsta mediea te-ai arata

Coarnele , la o partea mi le-ai dat
Si un baiat mediu m-am aratat .
Si de atunci ma tot gandesc
Daca eu oare pot

Dragostea sa ti-o impartasesc ,
Esti al meu atidot ,
Tu mi-ai deschis calea
Din puscaria aceea
In Gradina careai
Stau acuma si iti arat iubirea .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu