05.01.2011

Doar o stea ?

Noaptea eu stau si ma uit la acea stea ,
Poate si tu te vei uita la ea
Sau poate ne uitam amandoi ,
La trecutul nostru , departat
Cand nu eram doar noi
Ci si o lume cu subiect imprastiat
Ce ne considera pe noi ,   
Doar doua umbre ce drum
Isi fac printre ruinele vietii lor
Si speranta se face scrum
Si impatimiti de epoca dorintelor .
Noi am reusit sa ne materializam
Si am inceput sa ne adoram
Si acum iti simt atingerea
Calma ,  duioasa , si al tau zambet
Ce ascunde un “-te iubesc”
Fericirea ta era viata mea
Ce ma-si face eu fara ea
Sufletul tau ce poarta mi-a deschis
Strangerea ta ce pe loc ma cuprins
Cu ochii pe acea stea stau si ma rog
Sa cada si sa pot sa spun “Va rog
Aduceti-o pe ea inapoi
Sa fim din nou noi doi
Doua umbre , de mana tinandu-se
Un sarut etern si iubindu-se
O viata intreaga , sa nu poata fi separata
De moarte , viata sau speranta"
Si cat timp acea stea va sta
Nimic nu va distanta
Dragostea mea de a ta .
Si lacrimile mele se intre-vad
Acea stea iar nu o mai vad ,
Imi este foarte dor de tine
Tu esti singura ce inima imi simte ,
Batand doar pentru tine
Buzele-ti sa le sarut imi vine
Dar vreau sa iti vad din nou zambetul
Ce imi ascunde cadoul cu tot dreptul
De ati spune “-te iubesc”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu