05.01.2011

Trandafir cu spini

Inca pot sa imi amintesc
Cum am incetat eu sa zambesc ,
Sa intamplat pe acest trotuar ,
State-am ca un felinar

Asteptandu-te pe tine ,
Ca luna sa vada soarele .
Eu zambe-am si ma simte-am bine ,
Dar tu nu ai mai aparut si toate gandurile

Rele prin minte mi-au trecut ,
Ce sa intamplat , cine , ce ti-a facut
Am sa ii arat eu cum se fac pacatele
Dar te vad pe cealalta parte ,

Cu altul la brat , ce era la fel de incantat .
Plin de lacrimi de sange, eu m-am simtit vinovat ,
Poate toate se trag din a mea parte
Eu am gresit , merit sa fiu dus la inchisoare

Pentru a ei tradare
Nu stiu ce am spus ,
Ce coarda am smuls,
Sufletul imi este plin de ura

Viata mea nu mai este deloc buna
Si cand am vazut-o ca radea
Ploaia a venit ca sa stea ,
Deasupra capului meu

Si inlacrimat sunt eu mereu
Am stat si am asteptat
Si am sperat ca tu vei fi acel trandafir
Rosu , special , deosebit , si separat

De toti spinii , cu ochi de safir
Dar se pare ca tu te-ai dovedit un spin a fi
Ce in inima sa infipt ,
Cu amintiri spulberate voi dormii,

Cadoul dupa care am ravnit
Niciodata nu il voi primii ,
Iar acum inca ma gandesc
Eu de ce mai traiesc

Intr-o lume plina de spini ,
Bocete si suspine
Si poate in acest , infern cu spini
Voi gasi frumosii trandafiri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu