05.01.2011

Binecuvantarea blestemului

Nu stiu cum dar de Dumnezeu
Am fost auzit , cand mi-am dorit eu
Nemurirea sa o primesc
Si dragostea sa o gasesc

Tu mi-ai aparut in cale
Din cosmaruri abisale
Si in ale mele vise ai aparut
Si sufletul , sa-l primesti am vrut.

Ochii tai pacea-mi aducea ,
In ei vede-am ca ma iubesti ,
Si sarutul imi arata dragostea
Iar cu mainile ma cuceresti .

Zi de zi , noapte de noapte
Ma gandesca la timpul petrecut
Impreuna cu toate
Bune si rele , si eram abatut .

Tu imbatraneai , eu tanar ramane-am
Si va venii odata despartirea tragica
Ce incheie lumea noastra magica
Dupa care am sa traiesc cum a trait Adam .

Singur in aceasta lume de ciment
Fara pereti , zavrele , usi si oglinzi
“-Blestemule in trecut ma afunzi!”
Si inca traiesc un viitor agonizant

Nu am mai ramas decat eu
Si restul lumii ce incurand va pleca
Spre Dumnezeu cu barca
Nici macar nu ma mai simt ca un zeu

Tot ce am eu de facut acum
Este sa umblu pe drumuri de fum
Iti vad chipul pe pereti ,
Si am sa traiesc aici fara batraneti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu