02.02.2011

Stejarul

Vreau sa ma cert arzator ,
In a flacarii tacere ,
Stau pe o piatra ganditor ,
Taramul este in plecare .

Iti mai rup o coarda sangerie ,
Din sunetul tau subtire
Mai vars un vis in pahar
Mai beau un vin in cosmar .

Ma scufund in marea colorata ,
Rastorn un curcubeu tulbure ,
Am spalat o carpa patata
Ciresii incep sa se scuture .

Petale roz curg in valuri ,
Picaturi de ploaie zburda ,
Nu mai stau nici doua ceasuri
In lumea asta cruda .

La patru dimineata ,
Metroul gol ,
La polul nord
Mi sa spulberat speranta .

Cimitire pline de noapte
Preferata mea , ceata
Sta si ea si asculta romanta ,
Scrisa de mine pentru toate .

Cutitele ce-ti sfasie carnea ,
Sectioneaza venele ,
In minte iti pun zavrele
Dar noi , nu am terminat cearta .

Stiu ca drumul a fost luminat ,
Luna a fost anevoioasa ,
Pe la colturi suflete spintecate
Si alaturi o domnisoara frumoasa .

Picta cu degetul in sange ,
Cate un nume de odor ,
Poate ceva pe viitor
Sau poate alt cineva curge .

Langa mine tu ai facut lista ,
Am vrut sa ma urc in avion ,
Sa plec de pe aceasta pista ,
Dar tu ma ti in cocon .

Oricat as vrea sa scap ,
Tu mai acaparat ,
Singurul raspuns ce imi vine
Este eternul stejar cu o funie .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu