21.02.2011

Schita

O foaia mototolita pe un biro sedentar ,
O pana si o calimare pe jumatate goala ,
O mana ce dirijeaza instrumentul pe coala
Un calcul binar si o schita a unui trup conturat .

Mai schitat pe aceasta coala , inger incep sa planga
Diavolul parca si el a schitat o lacrima , pe alta coala ,
Si a prins si ea un trup , o mostenire si o privire ,
Dar noi nu am fost decat schite si am fost alungati

Pe aceasta planeta , cos de gunoi , plin cu alte schite
Esecuri mentale , idei epuizate , creativitate epuizata ,
Lumina irosita , carne putrezita , oase slabe , silite
Sa traiasca o viata de om , lipsita de speranta .

Printre randuri imi scriu timpul trecut
Insir secundele pana mai am sa plec
In privire am un punct mereu pierdut
Si pe piept , scrijelit un cantec .

In drum spre viata am dat de acea lacrima
Ma fermecat acea privire , al ei trup si mostenire
Ma indus in eroare si ma luat pe cotitura
Pavata cu pietre de bucurie .

Nu am mai simtit ca traiesc , de cand cu ea ,
Am simtit ca nu mai am sfarsit , ca sunt doar o schita
Dar cu adevarat ea mi-a pus inima intr-o pivnita
Si mi-a inlocuit sufletul cu ea .

Eu tot acelasi pierdut , sarman , fara niciun ban
Am vrut sa te scot prin oras dar n-am...
Am vrut sa iti iau un trandafir dar n-am...
Am vrut sa te sarut dar n-am ...

N-am cum sa te pastrez in suflet
Tu ai resit si ai schitat un zambet
Eu am ramas acelasi desen fraierit
Nu am ce face , m-am pripit .

Cand te-am vazut clopotele au cantat ,
In minte acel sunet l-am pastrat
Cand mi-ai spus ca ma iubesti
De sentimentul acesta ma feresti .

Simt a ta raceala din privire
Usor mostenirea ta ma injunghie
Trupul tau suav inca ma farmeca
Si intre cer si pamant ma leaga ,

Ai reusit sa mai zdrobeti o schita
Sa mai arunci la gunoi o viata
Ai mai sfasiat un suflet
Si pe jos m-ai lasat , de cerneala patat .

Picaturi ce curg in pahar
Imi trimiti mesaje scrise
"-Te iubesc" pe foi stinse
A picat si ultima picatur .

Nu mai suport , am cedat
Te felicit , ai castigat
Acum din tot sufletul te iubesc
Acum din tot sufletul te detest .

Am sa incerc , sa fac tot ce pot
Sa mai aud odata un clopot
Sa fiu pus in a mea cutie de matase
Si in propriul meu lacas sa ma lase .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu