27.01.2011

Evolutia

Sunt un om si am gandit

Din gand in gand am ajuns la ratiune.

Ratiunea ca ratiunea a dus la raspunsuri.

Raspunsi si raspunsiri au condus la intrebari.

Intrebari cu intrebari au evoluatd in nebunie.

Nebunia unui nebun a demers in genialitate .

Ideile unui geniu au condus la erezie.

Erezia a avut demers in sceptism.

Scepticii au apelat la judecata.

Judecata nedreapta a condus la legi.

Legile nedrepte au condus la furie.

Furia hranita dus la omucidere.

Omuciderea unui om a dus la griji.

Grijile au dus la paranoia.

Paranoia a dus la frica.

Frica a dus la pierdere.

Pierderea a demers in depresie.

Depresia este vindecata de un alt om.

Alt om cu alt om duc la prieteni.

Prietenia duce la apropiere.

Apropierea duce la dragoste.

Dragostea duce la implinire.

Implinirea duce la necesitate.

Necesitatea are nevoie de bani.

Banii duc la invidie.

Invidia la ura.

Ura la despartire.

Despartirea duce la singuratate.

Siguratatea duce la gandire.

Un comentariu:

Wolf Daughter spunea...

Hello, I just wanted to let you know that you have used my art here beside your poem. Can you please credit me somewhere in this post?

The drawing is "Cavern" by Aubrey Wolf Daughter.

Thanks.

Buna ziua, Am vrut doar să vă anunţăm că aţi folosit arta mea aici, lângă poezia ta. Pot să-mi te rog credit undeva in acest mesaj?

Desenul este "Cavern" de Aubrey Fiica Wolf.

Multumesc.

Trimiteți un comentariu