26.02.2011

Morfina

La un birou vechi,
O tastatura galbena , scorojita ,
Stau mahnit ca la un priveghi ,
Scriind o poveste incalcita .

Mai azvarl un gram de ganduri
Pe foi lungi si multe
Am scris pe ele numai vrute
La vremea lor erau numai simturi .

O sticla de bere zace timpurie
Fulgii sparg ferestra-n doua
Cu o analgezica furie
Dimineata se transforma-n roua .

Un cantaret de pianina imi cutreiera visele
Actori costumati in Ulise ocupa culisele,
Un dirijor pe melodii romanitice ma judeca
Persoana mea la birou cugeta .

Aceasta persoana deloc interesanta
De la narcotice mai da o judecata
Un zaduf persoana se spala
Pe jos , murdar , arunca o coala .

Supradoza de morfina , cedez nervos
Viata si cancerul inima mi-a ros ,
Pe fundul sticlei a mai ramas o pastila
Din dulcea me morfina .

Cu ochii inchisi ma gandesc
Ce gust are aerul dupa ce ma trezesc
Dupa a mea dulce coma
Ma gindesc "De ce nu am luat ultima morfina?"

2 comentarii:

Cine sunt eu?! spunea...

cand ai avut timp sa scrii toate poeziile astea?sunt asa muuulte!wow.

Zaki spunea...

Cam din septembrie anul trecut :D .

Trimiteți un comentariu